Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag nyheder og tilbud.
For hver ny abonnent skænker Skiltmax 20 DKK. til initiativet Skiltmax støtter. Læs mer.
Rollups, 850x2000 mm, Stativ
Pris inkl. moms
Produktinformation
Type:
Rollups
Bredde:
850 mm
Højde:
2000 mm
Tykkelse:
0,22 - 0,33 mm (220 - 330µ)
Fastgøring:
Stativ
Produktbeskrivelse
Stort set alle virksomheder har brug for en form for reklame. Nogle virksomheder bruger store reklameskilte på facaden, som tydeligt og effektivt viser, hvilke produkter eller tjenester, der sælges.
Andre benytter mindre skilte i butikken til at gøre opmærksom på udsalg eller tilbud.
Uanset hvordan de benyttes, har skiltene i bund og grund samme funktion – at reklamere og skabe interesse.
Når du udformer dit eget reklameskilt, er det vigtigt at tænke over tekst, farve og form. Det er helheden, der afgør, om skiltet får fuld effekt.
En anden kategori af reklameskilte er "Nej tak til reklamer"-skilte.
Hvis du udformer reklameskilte, som skal bruges andre steder end i nærheden af virksomheden, er det vigtigt at være omhyggelig med at komme med yderligere oplysninger. Et eksempel på reklameskilte er folieprint, som bruges på biler. De bør inkludere kontaktoplysninger som hjemmeside, adresse eller telefonnummer, så interesserede kan kontakte virksomheden.
Nogle tips til dig, der ønsker at designe dine egne reklameskilte.
Mange farver forbindes med en bestemt følelse. Rødt er "advarsel" og "alarm" og bruges ofte til reklameskilte, der formidler ekstra lave priser. Et eksempel er udsalgsskilte, som ofte er gule.
Billeder engagerer ofte mere end tekst. Det kan være fordelagtigt at kombinere tekst og billeder for at gøre budskabet tydeligt, samtidig med at det nemmere taler til både følelse og logik hos kunder.
Den stil, der bør bruges til reklameskiltet, afhænger i vidt omfang af, hvad din virksomhed sælger. Et skilt fra et spa, fra et begravelsesfirma og fra en fastfoodkæde bør have vidt forskellig udformning og stil.
At reklamere er at gøre sig synlig. Det behøver dog ikke betyde, at reklameskilte skal være store og skrige budskabet ud. De kampagner, der får størst opmærksomhed og dermed anses for at være de mest vellykkede, er dem, hvor tekst og billede har skilt sig ud fra andre ting. Det handler om at skille sig ud fra mængden – ikke skrige til himlen.
Se denne video for at få oplysninger om, hvordan man fastgør en folietekst. Skraberen, som anvendes i videoen, følger med hver ordre.