Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag nyheder og tilbud.
For hver ny abonnent skænker Skiltmax 20 DKK. til initiativet Skiltmax støtter. Læs mer.
Juridisk navn: SignMax AB
EU OSS VAT-reg. no: SE556756876001
Postadresse: Box 21, S-433 21 Partille, Sverige
Adresse: Fläskebovägen 5, S-438 91 Landvetter, Sverige
Telefon: 0046 31 – 448 178
E-mail: info@skiltmax.dk
Følgende betingelser gælder alle bestillinger, som kunden foretager hos SignMax AB (herefter ”os”, ”vi” eller ”SignMax”) via skiltmax.dk.
Når du afslutter en bestilling, indgås en aftale mellem dig og SignMax, som gælder for din bestilling, hvilket omfatter eventuelle spørgsmål eller tvister, som opstår som følge af din bestilling. Den version af betingelserne, som gælder for din bestilling, er den version, som er tilgængelig på skiltmax.dk på det tidspunkt, du gennemfører din bestilling. Når vi har modtaget din bestilling, sender vi en bekræftelse til den e-mailadresse, som du anvendte, da du foretog dit køb. Husk derfor at angive korrekt e-mailadresse, da bekræftelsen kan være nødvendig, hvis du får brug for at kontakte vores kundeservice. Vi beder dig kontakte os hurtigst muligt, hvis du ikke modtager nogen bekræftelse.
Vi indgår ikke aftaler med umyndige personer uden værgens tilladelse.
Priser på siden vises i DKK. Hvis du vælger at bestille som privatperson, vises priserne inklusive moms. Hvis du vælger at bestille som virksomhed, vises priserne eksklusive moms. I det sidste trin af bestillingen vises det samlede beløb til betaling. I indkøbskurven og inden du afslutter din bestilling, kan du også se, hvad fragten koster.
Privatpersoner debiteres 25 % moms. Virksomheder, der opgiver et gyldigt momsnummer, får en momsfri bestilling. Virksomheder, der ikke indtaster et gyldigt momsnummer, debiteres 25 % ikke fradragsberettiget moms.
Vi forbeholder os retten til at afbryde bestillinger i de tilfælde, hvor kundens egne billeder ikke er af tilstrækkelig høj kvalitet til produktion, samt ved tekniske fejl. Vi forbeholder os retten til at afvise bestillinger, som indeholder uegnet og/eller stødende indhold. Dette gælder eksempelvis pornografiske, racistiske og nazistiske logoer/motiver og/eller budskaber. Du er selv ansvarlig for, at materialet ikke strider i mod love eller forordninger.
Vi forbeholder os retten til prisændringer fra tid til anden uden forudgående varsel. Den pris, som gælder for din bestilling, er den pris, som vises på skiltmax.dk på det tidspunkt, du gennemfører din bestilling.
SignMax anvender Post Danmark og DHL som leverandører til levering af bestillinger. De fleste bestillinger sendes som brev. I de tilfælde, hvor værdien overstiger 2000 kr, eller bestillingens vægt overstiger 2 kg, sendes bestillingen som pakke i stedet. Afhængigt af ordrens størrelse, vægt eller værdi tilbyder vi forskellige fragtalternativer:
Brev (uden track and trace): 28 DKK
Brev (med track and trace): 48 DKK
Pakke DHL (med track and trace): 100 DKK
Til privatpersoner leveres pakken til nærmeste postbutik og advisering sker pr. brev.
Til virksomheder leveres pakken til den oplyste leveringsadresse uden advisering.
Vi bestræber os altid på at levere vores varer inden for de angivne tidsrammer, men forsinkelser kan forekomme ved uventede hændelser. Ved eventuelle forsinkelser kontakter vi kunden så snart som muligt via telefon eller e-mail, hvorefter en ny leveringstid fastlægges. Kontakt os, hvis varen ikke er ankommet til den angivne leveringsadresse inden for 14 dage. Du har ret til at hæve købet, hvis forsinkelsen er af væsentlig betydning. I tilfælde af at leveringstiden overstiger 30 dage har du altid ret til at hæve dit køb.
Bestillinger, der leveres som postpakke, og som ikke hentes inden for 14 dage, returneres til os. Hvis leverancen ikke afhentes i tide, betaler kunden returfragten.
Skiltmax bærer transportrisikoen, når varen leveres til dig. Kunden bærer dog transportrisikoen, når varen sendes retur til os, for så vidt det er nødvendigt at returnere varen.
Læs mere om vores leveringstider her.
SignMax AB er ansvarlig for de personlige oplysninger, som indsamles i forbindelse med din bestilling. Når du handler hos os, angiver du personlige oplysninger som navn, adresse, e-mailadresse og telefonnummer. Det er oplysninger, som vi behøver for at kunne levere bestillingen til dig, men også for at kunne håndtere eventuelle reklamationer og administrere senere bestillinger. Hvis du ønsker at ændre leverings- og/eller faktureringsadresse, beder vi dig om at logge ind i kundezonen og foretage de ønskede ændringer. Kunden har selv ansvaret for, at leverings- og faktureringsadressen er korrekt. E-mailadressen kan blive anvendt til udsendelse af vores nyhedsbrev. Det er nemt at annullere abonnementet på nyhedsbrevet, og du har desuden mulighed for at vælge, at du ikke ønsker at modtage nyhedsbrev fra os, hver gang du lægger en bestilling.
Som kunde har du ret til at få indsigt i de oplysninger, vi har registreret om dig. Du har desuden – blandt andet – ret til at anmode om at få korrigeret eller slettet dine oplysninger. Hvis du ønsker at få den form for information, beder vi dig om at kontakte os på info@skiltmax.dk.
Hvis du ønsker en udtømmende beskrivelse af vores håndtering af dine personlige oplysninger og dine rettigheder, henviser vi til vores Intergritetspolitik.
Din ordre bekræftes, når du klikker på "Afslut køb". Hvis betalingen mislykkes, kan du prøve igen eller skifte betalingsmåde i næste trin. Vi tilbyder følgende muligheder:
Kortbetaling: Du kan betale sikkert med kort. Vi accepterer VISA og Mastercard. Din betaling håndteres af Adyen B.V. med sikker kryptering og i overensstemmelse med strenge bankstandarder. Adyen B.V. opfylder kravene for PCI DSS. Skiltmax.dk har SSL-certifikat, og dine kortoplysninger sendes direkte til banken og kan ikke læses eller hentes af andre end din bank.
Vi bruger 3D Secure. 3D Secure er en sikkerhedsløsning til online kortkøb, som er udviklet af kortleverandørerne Visa og Mastercard. 3D Secure har til formål at validere forbrugere på en sikker måde ved køb på internettet og derved mindske risikoen for misbrug af kortoplysninger.
Faktura: Fakturaen pålægges et gebyr på 40 kr inkl. moms, og betalingen skal være os i hænde inden for 20 dage. Ved manglende betaling debiteres et rykkergebyr på 60 kr samt morarente. Ved fortsat udeblivende betaling sendes sagen videre til vores inkassopartner.
Direkte betaling (Trustly): Ved kassen har du en mulighed for at vælge Trustly som betalingsmulighed. Trustly-betalinger håndteres af Adyen B.V, krypteret og i overensstemmelse med strenge bankstandarder. Når en kunde vælger Trustly som deres betalingsmåde, sendes de videre til udstederbankens websted for at fuldføre betalingen. Adyen bliver blot informeret om hændelsens udfald, der videregives ikke yderligere information.
Du kan afbestille din vare, indtil leverancen er påbegyndt, ved at ringe til os på 0046 31448178. Når leverancen er påbegyndt, kan du ikke længere afbestille leverancen.
Fortrydelsesretten gælder ikke, når købet vedrører en vare, som er fremstillet efter forbrugerens anvisninger, eller som på anden vis har fået et tydeligt personligt præg. Når din bestilling er sendt fra os, bortfalder fortrydelsesretten derfor, da alle vores produkter produceres individuelt efter kundens ønsker.
Selv om fortrydelsesretten bortfalder, er det dog vores målsætning, at du skal føle dig tryg ved at handle hos SignMax. Hvis du ikke er tilfreds med din vare, bringer vi derfor vores kundetilfredshedsgaranti i anvendelse, som gælder for hele vores sortiment. Vores kundetilfredshedsgaranti betyder, at du kan kontakte os i de tilfælde, hvor du er utilfreds med det bestilte produkt. I førte omgang korrigerer vi den omstændighed, som du er utilfreds med, og sender dig i stedet et nyt produkt. Hvis dette ikke løser problemet, tilbagebetaler/krediterer vi i stedet det fulde beløb.
For at gøre brug af vores kundetilfredshedsgaranti beder vi dig om at kontakte os så hurtigt som muligt via ovenstående kontaktoplysninger, gerne via e-mail eller telefon. Vi har brug for dit ordrenummer og en beskrivelse af det, du er utilfreds med.
Vores kundetilfredshedsgaranti gælder i 30 dage efter levering af varen til dig. Med andre ord skal du meddele os den omstændighed, du er utilfreds med, senest 30 dage efter den dag, du modtog varen.
Dine lovbestemte rettigheder påvirkes ikke af vores kundetilfredshedsgaranti, som gælder ud over disse.
Ud over reklamationsretten og kundetilfredshedsgarantien yder SignMax 1 års garanti på alle produkter i sortimentet.
Reklamationer imødekommes ved produktionsfejl og transportskader.
Hvis du af en eller anden grund vil reklamere over en vare, beder vi dig om at kontakte vores kundeservice via e-mail på følgende adresse: info@skiltmax.dk. Du kan også kontakte os via vores øvrige kontaktoplysninger, som er vist ovenfor. Vi har brug for dit ordrenummer, en beskrivelse af fejlen samt helst et foto af det fejlbehæftede produkt. Vi kan muligvis kræve, at det fejlbehæftede produkt sendes retur til os med henblik på videre kontrol. Hvis der konstateres en fremstillingsfejl eller en transportskade, imødekommes reklamationen. Kunden refunderes eventuelle returomkostninger ved godkendt reklamation. Bemærk, at en reklamation altid skal fremsættes inden for rimelig tid (to (2) måneder anses for at være rimelig tid), dog senest tre (3) år efter, at du modtog varen. Hvis en reklamation imødekommes, kompenserer vi dig gennem reparation af det eksisterende produkt, levering af et nyt tilsvarende produkt, en prisreduktion eller tilbagebetaling af beløbet for produktet (inkl. fragt- og returneringsomkostninger).
Vi tilbagebetaler kunden senest inden for 10 dage, hvis købet hæves på korrekt grundlag. Tilbagebetaling foretages med samme betalingsmåde, som blev anvendt ved gennemførelse af købet. Hvis vi kræver, at varen returneres med henblik på kontrol, tilbagebetaler vi det fulde beløb, forudsat at varen returneres til os i væsentlig samme stand, som den var ved levering til dig. Hvis en returneret vare er blevet anvendt eller håndteret i større udstrækning end nødvendigt for at fastslå dets egenskaber og funktion, har SignMax ret til et afslag på varen svarende til den reducerede værdi, som kan svare til varens fulde pris.
Vores ambition er altid at løse eventuelle problemer sammen med vores kunder. Hvis du har problemer med et produkt, som du har købt hos SignMax, og hvis det ikke er lykkedes dig at løse tvisten sammen med os, kan du få flere oplysninger på EC Online Dispute Resolution.
Hvis dele af disse betingelser erklæres for ugyldige eller dømmes som virkningsløse af en domstol eller af tilsynsmyndighederne, påvirker dette ikke gyldigheden af de tilbageværende betingelser.
SignMax hæfter på baggrund af disse betingelser ikke for skader eller forsinkelser, som skyldes omstændigheder, der ligger uden for vores kontrol. Eksempler på sådanne omstændigheder er oversvømmelse, brand, strejke, forbud, restriktioner, sabotage, dårlige transport- og vejrforhold og krig.